אין רגיעה: חמש רקטות שוגרו לעבר ישראל

    קובי פינקלר 3 Comment on אין רגיעה: חמש רקטות שוגרו לעבר ישראל

    אש ללא הפסקה בדרום: הלילה, חמש רקטות שוגרו לעבר ישראל מרצועת עזה | אין נפגעים, לא דווח על נזק | הג'יאהד האיסלאמי נטל אחריות על השיגורים | ישראל אישרה את פתיחת מעבר כרם שלום לסחורות | נתניהו: "נמנע ממלחמות מיותרות, אך מוכנים לפעולה רחבה ברצועה"

    רקטות מעזה צילום: דובר צה"ל
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עזה לקראת הסלמה נרחבת: הלילה (ראשון) לפני זמן קצר, שוגרו חמישה רקטות לעבר ישראל מרצועת עזה, אזעקות נשמעו ברחבי המועצה אזורית אשכול. לא דווח על נזק או נפגעים. מדובר צה"ל נמסר: בהמשך לדיווח על אזעקת צבע אדום במועצה האזורית אשכול, זוהו חמישה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל.

    תושבים באזור נתיבות ואופקים דיווחו, כי יירוטים נראו מעל העיר בדרום.

    בשונה מהפעמים הקודמות, הלילה מיד לאחר השיגורים, הג'יאהד איסלאמי לקח על עצמו את האחריות על הירי לעבר ישראל.

    מדוברות מועצה אזורית אשכול נמסר: בהמשך לאזעקת צבע אדום שנשמעה באשכול – נשמעו פיצוצים ויש איכון על נפילות בשטחים פתוחים. אין נפגעים לא ידוע על נזק.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר,"ההנחיה שלי עכשיו בגמר השבת היא להשאיר את הכוחות במקום. אנחנו לא יודעים אם הרגיעה הזאת תימשך, אנחנו ערוכים לקראת כל התפתחות, זו הדרך שבה אנחנו מנהלים את העניינים, מפעילים את הכוח כשצריך, ונמנעים, אם אפשר, ממלחמות מיותרות".

    יש לציין כי ישראל אישרה את פתיחת מעבר כרם שלום לסחורות לרצועה בבוקר יום ראשון. והרחבת מרחב הדיג ברצועה. שר החינוך נפתלי בנט התנגד לכל תהליך של רגיעה והסדרה מול חמאס, "הסכם כניעה לחמאס יביא אותנו לסבב אלים יותר".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ביבי רק מדבר, בא נראה אותו פעם אחת מבצע…

    2. 2

      זו ההתנהלות הטובה ביותר שהם סגורים כמו כלבים מתים שנכנס הכל ממולכד עדיף לטחון אותם נפשית עד שהתמוטטו ואז יפרקו אותם חיות אדם מכיר מקרוב אין ולא יהיה שלום איתם חיות

    3. 1

      ביבי הכי נורמלי מכולם
      רק השם יעזור לנו